6/19/2014

KÖÖPENHAMINA

Viime viikon lauantaista tämän viikon tiistaihin asti olin Kööpenhaminassa. Olin vielä vajaa vuosi sitten suuri One Direction fani ja halusin tietysti päästä heidän keikalle. Pettymys oli suuri kun bändi ei suomeen tullutkaan, mutta sain sitten ihmeen kautta vanhempani suostumaan, että  pääsen heidän keikalle ulkomaille. Aluksi ajattelin ruotsia, mutta kuitenkin parista syystä päädyin kööpenhaminan keikalle. Keikka oli mahtava ja he kuulostivat vielä paremmilta livenä. Vaikka en enään niin suuri fani ole ja ennen keikkaa en kuunnellut paljon One Directionin musiikkia. Keikan jälkeen olen kuunnellut sitä todella paljon. Mulla oli istumapaikka, mutta kesken keikan tuli kauhea himo päästä permannolle ja olin todella kaatellinen niille, jotka oli permannolla edessä ja näki heidät muutaman metrin päästä. Toivotaan, että ensi vuonna One Direction tulee suomeen ja silloin sitten permannolle.

Kööpenhaminassa oli muutenkin todella kivaa, jos ei lasketa mukaan ihmeellisiä reissuja joissa kävin vanhempieni kanssa katsomassa jotain Tanskalaista päiväkotia, koska ne oli jotenkin tosi erityisiä rakennuksia vanhempieni mielestä :'D. Porukkaa Kööpenhaminassa oli todella paljon ja kaupat oli täynnä teinityttöjä jotka tuli eripuolilta Tanskaa ja myös Ruotsista ja Norjasta katsomaan One Directionia. Keikan ikäraja oli 12-vuotta, mutta porukka näytti olevan 9-20v. Ja sitten tietysti äidit. 

♥Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti