6/10/2014

I want you by my side


Kesäloma on alkanut. Ensinmmäisen viikon vietin riparilla, jolta saavuin eilen illalla. Tänään oon muuttanut takaisin mun omaan huoneeseen. Eli oon asunu viimeisen puoli vuotta mun isoveljen vanhassa huoneessa, koska mun huonetta on remontoitu ja mun vanhemmat oli mun riparin aikana remontoinu sen loppuun. Siirsin tänään kaikki tavarat sinne, vaikka huoneesta puuttuu vielä undulaatin häkki, ikkunalauta on kesken ja uusi sänky tulee vasta juhannuksen aikaan. Siihen asti nukun vanhassa sängyssä.

Riparilla olin metsäkartanossa, joka sijaitsee jossain savon lähellä kai. Siellä oli kivaa ja sain uusia kavereita, vaikka luulin etten tutustuisi kehenkään. Riparille olin ottanut kameran, jolla en loppujen lopuksi ottanut yhtäkään kuvaa.

Viikon päästä mulla on One Directionin keikka Kööpenhaminassa. En enään oikeen fanita kyseistä bändiä, mutta vielä vajaa vuosi sitten, kun liput tuli myyntiin olin ihan innoissani ja oli pakko ostaa liput keikalle. On se kuitenkin varmaan hyvä keikka ja pääsen myös neljäksi päiväksi Kööpenhaminaan shoppaleimaan. 

♥Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti