6/14/2013

Will you still love me when I'm no longer beautiful

 


Isoveljen tekemää huippu nakkipekoni-munakasta.

 Moips,
 Mua jänskättää, vaikka en tiiä miks. Tai no siis tiiän et mua jännittää se matka, mut en tiiä miks. Oon kuitenki ollu monta kertaa ennenki ulkomailla. Lähetään reilun tunnin päästä lentokentälle ja sieltä sitte Thaimaaseen. Käydään myös Vietnamissa ja Kambodzhassa.  Eka päivä menee sit varmaan shoppailessa Bangkokissa.
Eilen ja tänään oon  pakannu ja siivonnu. Eilen kävin kirjastossa palauttaa yhen leffan ja samalla kirpparilla. Ostin ton aurinkolasi kotelon, koska halusin mun laseille vähän suojaavamman kotelon kun semmonen pussukka. Makso 2.50e.
♥Meri

1 kommentti:

  1. Oh kiva blogi :) jos kiinnostaa kato mun blogi ja liity vaikka lukijaks ni jos haluun ni voin sit liittyy takas :)
    http://finnishgirlsinbelgium.blogspot.be/

    VastaaPoista