5/11/2014

Make me feel like our love won't break


Olen todella laiska persoona ja en ole sen takia pitkään aikaan kirjoittanut tai jaksanut raahautua pihalle kuvaamaan. No tänään oli kuitenkin huippu sää, kun olin viettämässä viikonloppua mummoni luona ja samalla kun olin serkkuni kanssa ulkona kuvailin vähän. Enään suunnilleen 20 päivää koulua. Tavallaan en edes odota kesälomaa. Tai tietysti odotan sitä, että ei tarvitse herätä seitsemältä kouluun, pääsee uimaan ja on lämmin. Mutta toisaalta taas kesällä minulla on niin paljon kaikkea ohjelmaa ja kavereita en nää taas kuukauteen tai jopa kahteen. Ja tietysti rippileiri joka on heti kesän alussa. En tunne leiriltäni ketään ja olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin, joten kauhulla odotan sitä, että vietän viikon yksin 600km päässä kaikesta sivistyksestä. On tietysti mahdollista, että tutustun johonkin ja leiristä tulee ikimuistoinen. Joka tapauksessa, vaikka kesäloma alkaa 1.6 minulle se alkaa vasta 9.6 kun riparini on loppu. 

♥Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti