1/12/2014

Should the sky be filled with fire and smoke

Glitter | 6.00 e
Glitter | 2.40 e ALE

Andiamo | 89.90 e ALE

 Moijj,
Ensimmäinen kouluviikko takana ja ikävöin jo myöhään valvomista ja rentoja aamuja. Piristävää on se, että eilen satoin lunta ja se, että isoveljeni lähti armeijaan ja toinen isoveljeni muutti jo vuosi sitten omaan kämppään. Ennen asuimme kaikki kolme talomme yläkerrassa ja nyt se on yksin mun. Koulun jälkeen kukaan ei oo kotona ennen iltaa niin voin koulun jälkeen laulaa, vaikka singstaria, koska en kehtaa jos joku muu on kotona. Ihan vaan säästääkseen hänen korvansa. Eilen kävin sellossa etsimässä itselleni nilkkureita, koska sellaisia olin jo kuukauden tai pari etsiskelly. Löyty nuo kivat koo kengästä. En yleensä sieltä mitään löydä ja hintataso ei siellä ole ihan omalle kukkarolle. Onneksi oli äiti joka maksoi.  Hiusdonitsia olin jo jonkun aikaa kaipaillu, mutta en ollut saanut aikaiseksi semmosen hommaamista. No menin sitte glitteriin ja olin jo ottamassa semmosta normaalia, mut sit siin oli toinenki, joka oli hommaamassa donitsia ja se myyjä tuli esittelee sille tommosta minkä saa auki ja sai samalla mutkin vakuuttettuja. Hommasin sit semmosen ja kotona kokeilin toimiiko se niinku se siellä kaupassa näytti ja tolla saa oikeesti puolessa minuutissa nutturan. Nyt tosta tuli melkein ku joku mainostus teksti, mut olin yllättyny kuinka helposti tommosen hienon nutturan saa tehtyä, koska se on ollu mulle aina jotenki tosi vaikeeta. 

♥Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti