11/27/2013

Favorite Songs

Happily-One Direction
 
Brains out-Kim Cesarion 
Sail- Awolnation 
 
Safe And Sound-Taylor Swift
   
Skinny Love-Birdy
   
You and I-one Direction
   
Ride-Lana Del rey 
 

Tän vuoden syksy on ollut erittäin masentava. Aika on mennyt todella nopee ja kohta on joulu. Tänään vähän sisustin huonetta uudelleen. Otin pari kuvaa siinä samalla. Saa nähdä löytääkö ne tiensä tänne asti. 

Mulla ois kauheesti tekemistä joita mun pitäis tehä iltasin aina, mut toisaalta en jaksa tehdä mitään. Viime kuukauden aikana oon onnistunu kattomaan lähes kaikki viis kautta vampyyri päiväkirjoista enää pari jaksoo. No kuitenki mun pitäis vielä lukee kokeisiin, kirjottaa ranskan ja englannin portfolioo, tehdä mun molemmille mummoille semmoset kuva kalenteri hommat joululahjaks ja käydä ostaa kavereille joululahjoja. No jaa ei kuulosta erityisen paljolta, mutta olen aika laiska persoona.

♥Meri

1 kommentti: