6/09/2013

When we kissed I remember the taste of your lipstick

 
Moijj,
Perjantaista sen verran et silloin ei tapahtunu oikeestaan mitään. Illalla lähettiin mummolle ja viemään mun serkkuu kotiin. Lauantaina oltiin aamupäivä mun mummon luona ja mä pelasin pokemonia. Joo jäin just koukkuun siihen, vaik se onki varmaan 5 vuotta vanha se meil oleva versio. Sit iltapäiväl lähettiin sinne mun serkun luo ja siel sitte heti ku astuin autost ulos mun serkku oli kaverinsa kanssa valmis tykittää vesipyssyllä. Niimpä olin märkä jo ennen kun ehin vaihtaa bikinit päälle. Siellä sit leikin vielä mun serkun kanssa kunnes sit kuuden aikaan lähettiin kotiin. 
 
Tänään sit kohta lähetään kauppaan ostamaan kamoja kun lähetään torstaina Thaimaaseen, Vietnamiin ja Laosiin.  Ja käydään samalla hakemassa mun toiset serkut jotka on tyttöjä meille pariks yöks. 

♥Meri
 

3 kommenttia:

  1. Miks nois tunnisteissa (ei tässä tekstissä) on valkokuvaus?:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho... Minä ja mahtavat kirjoitustaitoni. Ei siis mitään valkosta kuvausta tai mitään :D

      Poista
    2. Hahah arvasin:)

      Poista