6/04/2013

Shopping and adventure

Meikkipussi/Kirpputori 70snt
Paita//Kirpputori 1e
Kumisaappaat//Kirpputori 5e
Bikinit//Stadium Alaosa 9,90e Yläosa 9,90e
Kirja//Kirpputori 4e
Hame//Kirpputori 5e Käsikorut// Kirpputori 1,50e
 
Hello,
Tänään aamulla ajattelin, että tästä päivästä tulee tälläne perus tylsä päivä ja hengailen vaan himassa. No sitä  se ei ollu kun ruokailun jälkeen lähin yksin kauppaan. Kävin sellossa ja ostin tollaset bikinit. Niiden takia mä sinne alunperin lähin, mut sit aattelin ku ei menny noiden löytämises kauan eikä Sellos oo oikeen muuta niin lähin kirpparille. Katoin bussin jonka piti olla 23. No se tuli pysäkille vähä etuajas tai no se oi 23U, mut aattelin sen olevan ihan sama. No menin sit sillä vähä matkaa ja aloin kattoo et eihän nää pysäkkien nimet oo yhtään samoja ku mun reittioppaas lukee. Hyppäsin sit siit pois ja päädyin jonnekkin ihan huitsii. Sieltä sit katoin seuraavan bussi jolla pääsen pois. Ku siellä sit olin tunnin ettiny jotain random pysäkkii löysin sen ja olin kävelly yhteensä 3km konalassa jossa en oo tyylii ennen käyny. Bussilla pääsin sit takas selloon sit katoin uuden bussin. No en enää uskaltanu mennä mihinkään 23 vaan odotin 110. Sillä sit pääsin sinne kirpparille, mut se kuski oli varmaan jossain omassa pilvimaailmassaan kun olin jäämässä siitä bussista pois. Niin, vaikka "huusin" sille tai ehkä en iha huutanu, mut kuiteski se ei avannu sitä keskiovea ja mä menin yhen pysäkin liian pitkälle. 

Siellä kirpparilla oli tavalliseen tapaan kaikkee kivaa. Ja toi kirja oli mukava yllätys ku olin jo halunnu aijemmin tota kirjaa ja sain sen sieltä vaan 4e. Sieltä pääsin sitte turvallisesti kotiin, vaikka en enää noista busseista tykkääkkään.

Tossa tuli sitte samalla Haaste 6 eli jotain uutta.

♥Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti