5/30/2013

Would ever want to tear the seam of someone's dream

 Moijj, 

Tänäään aamulla oli kaks tuntii meijän luoknavalvojan kaa ja me mapitettiin vaan jotain papereita. Sit yks tunti köksää kemian open pitämänä. Tehtiin meijän energian säästö esitelmät loppuun ja esiteltiin ne. Sit lopputunnista saatin jatkaa meijän uskonnon töitä. Mä olin tietysti unohtanu sen kotiin ja piti sit alottaa alusta sit en enää jaksanu panostaa ja siit tuli iha paska. Ruokailun jälkeen katottiin kasit vs. opet pesismatsi. Kasit voitti niinku aina ja sit päästiin himaan. 

Koulun jälkeen lähin mun äidinkaa selloon ostaa ruokaa mun isoveljen ylioppilasn juhliin ja mulle juhlakengät. Löysin hyvät Martin'sista tai itseasiassa ostin ne mitä sillon aijemmin olin kattonu. Kuva myöhemmin. Ruokaa ostettiin sit kauhee kasa 400 eurolla 

 Sen jälkeen olin sininkaa ja me ei oikeestaan tehty mitään.

Haaste 1
 Kuva minusta

 

♥Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti